Train Sim World 4'te sınırları aş ve Avrupa'nın dağlık kırsal manzaraları boyunca mekik doku. 2010'lu yılların başlarına dön ve klasik elektrikli BR 111'e binerek Bahnstrecke Salzburg - Rosenheim ile Almanya - Avusturya arasındaki Deutsche Bahn bölgesel hizmetlerini deneyimle!