Alplere doğru bir maceraya çık ve meşhur RhB hizmetlerini işletirken İsviçre ile İtalya arasındaki zirvelerde tırmanışlar ve inişlerle dolu bir yolculuk yaşa. Train Sim World 4 için Berninalinie ile Avrupa'nın nefes kesici manzaralarına davetlisin!