İngiltere'nin en uzun süre hizmet veren "geçici hattı", Blackpool Yan Hatları olan Preston - Blackpool ve Ormskirk'te Class 142 vagonlarla bolca engebeli yolculuklarla 1980'ler seni çağırıyor. Tarihi öneme sahip DMU'ların ucuz bir alternatifi olarak tasarlanmış olan "Pacer", otuz yılı aşkın bir süre boyunca bölgesel ağlara hizmet vermeye devam edecekti. Pacer'ın, Lancashire'daki yerel hizmetlerde yepyeni olduğu günlere geri dön.