Genoplev fortidens jernbanekraft, og fortsæt det nostalgiske eventyr med yderligere to varianter af TSG's ikoniske “Krokodil”-lokomotiv. Tag E94 088 med på moderne togture i hele Tyskland, eller rejs tilbage til 1980'ernes Linke Rheinstrecke med DRG BR 194.
Den unikke “Krokodil” – kendt for sin karakteristiske form og tidstypiske køreegenskaber – startede sin tjeneste i 1940'erne. Denne pakke indeholder både den tyske DRG BR 194-version af lokomotivet fra 1980'erne og E94 088, som stadig kører særtog den dag i dag. E94 088 adskiller sig fra 1980'ernes BR 194 ved stilistisk at være tættere på en østrigsk ÖBB 1020.
I Train Sim World 5 kan du spole tiden tilbage på Linke Rheinstrecke med en ny køreplan fra 1984, der låses op med denne tilføjelse og indeholder BR 194 på godstogskørsel. Yderligere trafik fra tilføjelserne Mittenwaldbahn og Niddertalbahn (købes separat) giver en ægte retrooplevelse med tog og rullende materiel fra det bredere TSG-sortiment.
Alternativt kan du køre særtog gennem det moderne Tyskland på Pfälzische Ludwigsbahn med E94 088, som bevares af Elektrische Zugförderung Württemberg. Ved hvert køb af denne E94-tilføjelse går en del af overskuddet til den fortsatte vedligeholdelse og bevaring af E94 088.
Forskellige førerhuslayouts, nyt rullende materiel i form af Byg 516 Umbauwagen & Gbs-godsvognen samt nye scenarier på tværs af begge ruter bringer helt forskellige køreoplevelser til “Krokodil”. Dette repræsenterer de ændringer, som de tyske jernbaner har gennemgået over mange årtier.
Brug Free Roam og Formation Designer til at køre tog i hele Tyskland – enten med selve E94-lokomotivet eller ved at trække de klassiske vogne med lokomotiver fra din egen samling.
Bemærk: For den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 5: Linke Rheinstrecke og Pfälzische Ludwigsbahn, som kan købes separat.