Odkryj na nowo historyczne maszyny i kontynuuj nostalgiczną przygodę dzięki dwóm dodatkowym wariantom kultowej lokomotywy „Krokodil” od TSG. Wybierz się w nowoczesną podróż kolejową po Niemczech lokomotywą E94 088 lub przenieś się do lat 80. XX wieku, prowadząc DRG BR 194 na trasie Linke Rheinstrecke.
Unikalny „Krokodil” znany jest ze swojego charakterystycznego kształtu i staromodnego sterowania. Po raz pierwszy pojawił się na torach w latach 40. XX wieku. Ten pakiet zawiera zarówno niemiecką wersję lokomotywy DRG BR 194 z lat 80., jak i E94 w unikalnym modelu 088, która do dziś obsługuje trasy kolejowe. E94 088 różni się od BR 194 z lat 80. XX wieku, ponieważ stylem bliżej jej do ÖBB 1020.
Przenieś się w czasie w Train Sim World 5 na trasie Linke Rheinstrecke dzięki dodatkowi, który odblokowuje nowy rozkład jazdy z 1984 roku oraz pociąg BR 194, obsługujący przewozy towarowe. Dodatki Mittenwaldbahn i Niddertalbahn (dostępne osobno) wzbogacają rozgrywkę o dodatkowy ruch, zapewniając prawdziwe doświadczenie retro dzięki pociągom i taborowi z szerokiej oferty TSG.
Można także wyruszyć w podróż po współczesnych Niemczech, prowadząc lokomotywę E94 088 (zachowaną przez Elektrische Zugförderung Württemberg) na linii Pfälzische Ludwigsbahn. Z każdego zakupu lokomotywy E94 część dochodów przeznaczana jest na dalsze utrzymanie i konserwację modelu 088.
Różne style układu kabiny, nowy tabor w wagonach towarowych Byg 516 Umbauwagen i Gbs oraz nowe scenariusze do rozegrania na obu trasach zapewniają zupełnie nowe wrażenia z jazdy „Krokodylem”, odzwierciedlając dekady zmian w niemieckich kolejach.
Uwaga: aby w pełni korzystać z możliwości gry, polecamy osobny zakup dodatków Train Sim World 5: Linke Rheinstrecke oraz Pfälzische Ludwigsbahn.