Zagraj w Train Sim World 2: East Coastway i przygotuj się do obsługi miast takich jak Brighton i Seaford, ożywiając kolej południowego wybrzeża Anglii z klasycznym składem BR Class 313/2 w wyjątkowych barwach Southern Coastaway.