Train Sim World 2: East Coastway'de kendine özgü Southern Coastway görünümüyle süslenmiş ve Brighton, Seaford ve ötesine hizmet vermeye hazır klasik BR Class 313/2 ile İngiltere'nin Güney Sahili'nde operasyonları canlandır.