BR Class 33, wczesna brytyjska lokomotywa spalinowa, która pojawiła się w wielu południowych hrabstwach, w ciągu dziesięcioleci służby zjednała sobie sympatię fanów. Od Dover po Dorset, „Crompton” wytrzymał próbę czasu i jest często widywany na zabytkowych liniach i wycieczkach kolejowych, dzięki czemu idealnie pasuje do gali zremasterowanej gali lokomotyw spalinowych na trasie West Somerset Railway w Train Sim World 4!