Built to work top-link expresses across British Rail’s Western Region, featuring unique and ambitious technologies, the BR Class 52 now spends its days in retirement on heritage railways and enthusiast excursions, and is primed for diesel gala duty on Train Sim World 4’s freshly remastered West Somerset Railway!