Train Sim World 4'te Class 52, West Somerset Railway'in tarihi dizel galasında gürültülü ve gururlu bir gövde gösterisinde bulunuyor, raylara çık ve yolculara 1960'ların inceliklerini hissettir! Serbest Dolaşımın (Free Roam) gücüyle Dünya'yı hidrolik tarzında keşfet ve Western'i dilediğin gibi test et.