Just Trains'in ikonik BR Class 86/2 modeliyle klasik İngiliz AC trenini deneyimle. 86, muhteşem WCML: Preston-Carlisle rotasına ilave mücadeleler getirmenin yanı sıra British Rail'in klimalı olan yaygın BR Mk2F vagonları ve klasik Mk1 RMB restoran vagonuyla yepyeni çeşitlilikler de sunuyor!
Class 86, yeni elektrikli hale getirilen West Coast Main Line'da çalışacak farklı tasarımların yıllarca test edilmesinin ardından 1960'lı yılların ortalarında hizmete başladı. Başta AL6 olarak bilinen bu lokomotif, yeni filo için ilk seri üretimi yapılan AC lokomotif oldu ve 100 adet olacak şekilde üretildi.
Zamanla, pürüzlü sürüş deneyimi ve ray aşınması sorunlarını çözmek için süspansiyonuna bir güncelleme yapıldı ve bu değişiklikle Class 86/2 alt sınıfı ortaya çıktı. Class 87'nin öncüsü olan Class 86/2, daha az beygir gücüyle 100 mil/saat (160 km/saat) hıza ulaşabiliyordu ve bu da daha zorlu bir sürüş deneyimi sunuyordu. 87'den diğer farkları arasında sonradan üzeri kaplanan tren kimliği kutusu ve kendine özgü üçlü ön cam yer alır.
Train Sim World'de Class 86/2, WCML: Preston-Carlisle kadrosunu ilave çeşitlilikle zenginleştiriyor. 86, yepyeni vagonlarla birlikte kırsal kesim boyunca hizmet veren ekibe dahil oluyor! Klimalı Mk2'ler, 1970'li yıllarda piyasaya çıktığından beri birçok uzun mesafe yolcu taşımacılığı treninde demirbaş haline geldi ve o zamandan beri hâlâ hizmet, mühendislik ve tren turu gibi görevlerde kullanılmaya devam ediyor. Ayrıca tüm British Rail yemek ihtiyaçlarını karşılayacak yeni Mk1 RMB de beraberinde geliyor. Sandviç isteyen var mı?
86'yı 5 yeni senaryoda sür veya Serbest Dolaşımda (Free Roam) herhangi bir rotada yolculuğa çıkar! Özel demiryolu yolculukları için yeni Mk2F'leri ve RMB restoran vagonunu Dizilim Tasarımcısı'nda (Formation Designer) tren koleksiyonunla birleştir.