The BR Heavy Freight Pack brings together two icons of British Motive Power, the Class 40, one of the first mass produced diesel-electric locomotive classes for British Railways, and the BR Class 08, perhaps one of the most common sights on the British railway network. This bumper double-loco pack brings iconic and historic heavy freight operations to the Northern Trans-Pennine route. Experience a bygone era of freight haulage as you move thousands of tons of fuel and goods over the challenging Trans-Pennine grades.