BR Heavy Freight Pack łączy w sobie dwie ikony brytyjskiej kolei: Class 40, jedną z pierwszych masowo produkowanych dla British Railways lokomotyw spalinowo-elektrycznych, oraz BR Class 08, prawdopodobnie jeden z najbardziej powszechnych widoków na brytyjskich torach. Ten podwójny pakiet lokomotyw zawiera legendarne i historyczne lokomotywy do przewozu ciężkich ładunków na trasie Northern Trans-Pennine. Doświadcz minionej epoki przewozów towarowych, przemieszczając tysiące ton paliwa i towarów na wymagających szlakach Trans-Pennine.