Doświadcz wyzwania przewozu towarów przemysłowych lokomotywą o mocy 4000 KM. Przemierzaj malownicze góry i skąpane w słońcu pustynie, ciągnąc ładunki po wijących się kalifornijskich trasach w Train Sim World 3: Cajon Pass.