Train Sim World 2'nin Union Pacific Cane Creek Subdivision rotasında ağır yükler ve göz korkutucu eğimlerle mücadele ederken Batı Amerika'nın hayranlık uyandıran, engebeli ve ıssız çöl manzarasında yolculuk et!