Croeso i Gymru! İkonik British Rail Sprinter trenine atla ve Train Sim World'ün ilk Galler rotası olan Cardiff şehir ağında mekik doku. Şehir sınırları boyunca tarihi Cardiff Central istasyonu ve şehir içi demiryolu ağı üzerinden Transport for Wales seferleri düzenle. Cymru am byth!
Cardiff'in günümüzdeki demiryolu ağının büyük bir kısmı, Güney Galler kömür madenciliğinin zengin tarihine dayanmakta. Dünya'nın siyah altınını çıkarmak için yapılan kârlı çalışmalar, vadiler boyunca uzanan demiryolu hatlarının kullanılmasını gerektirdi ve bu nedenle, bir süre sonra Galler'in başkenti olacak şehirden birçok hat çıkmaya ve rıhtımlara bağlanmaya başladı.
Geçen zaman ve nüfus artışıyla birlikte demiryolunun kullanım amacı daha yolcu odaklı bir hal aldı. Bugün şehir bölgesi, Transport for Wales tarafından işletilen bir şehir içi hatlar ağı olan "Valleys & Cardiff Local Routes" (Vadiler ve Cardiff Yerel Rotaları) olarak biliniyor.
Train Sim World 5'te, Cardiff şehir bölgesinin kalbinde düzenlenen Transport for Wales seferlerinde makinist veya kondüktör ol. Katener teknolojisine sahip yeni trenler raylardaki yerini almadan önceki zamanlara ait gürültülü ve sarsıntılı dizel çekiş motorunun son yıllarını yeniden deneyimlemeni sağlayan BR Class 153 ve Class 150 ile, yan hatlar arasında hızı hissederken terminaller arasında klasik usulde mekik doku. Sık duraklar ve kontrolün uçtan uca geçtiği sürücü kabinleriyle, TSW'nin ilk Galler rotasında hwyl'i (Galce "heyecan") hisset. Eiddot ti yw'r Rheiliau!