Dodatek Cargo Line, który studio Skyhook Games przygotowało do gry Train Sim World 4, pozwoli ci obsługiwać kursy towarowe. W wersji Volume 1 zabezpieczysz zaplecze energetyczne Wielkiej Brytanii, przewożąc paliwo współczesnymi cysternami TEA firmy VTG. Jedź ostrożnie, bo z takim ładunkiem może zrobić się gorąco!