Train Sim World 4 için Skyhook Games'in Cargo Line'ı ile farklı nakliye hizmetlerini keşfet. Seni hararetli zorlukların beklediği Volume 1'de, mazot yükleme hizmetleri yürüten modern, VTG markalı TEA tankerleriyle Birleşik Krallık'ın motorlarını çalışır durumda tut.