It’s not all about passengers out there – discover different freight traffic with Skyhook Games’ Cargo Line for Train Sim World 4. In Volume 2, get into the nitty gritty of hauling key aggregate services with the distinctive slants of the HOA Hopper – be ready to rock and roll.