Dodatek Cargo Line, który studio Skyhook Games przygotowało do gry Train Sim World 4, pozwoli ci obsługiwać różne kursy towarowe. W wersji Volume 2 poznasz tajniki przewozu kruszywa w wyjątkowych wagonach samowyładowczych typu HOA. To kolejny kamień milowy twojej kolejowej kariery!