Yolcu taşımakla yetinme: Train Sim World 4 için Skyhook Games'in Cargo Line'ı ile farklı nakliye taşımacılığı hizmetlerini keşfet. Volume 2'de kendine özgü çizgilere sahip HOA Hopper ile önemli agrega taşıma hizmetlerine gir ve zorlu görevlerin üstesinden gelmeye hazır ol.