BR 111, 1970'lerden bu yana hem S-Bahn'da hem de InterCity hizmetlerinde yer alarak Almanya demiryolu ağının değişmez bir parçası oldu. Kullandığı kademe değiştirici kontrol sistemi ile günümüz lokomotiflerinde görülenden farklı bir operasyon biçimi sunuyor.
Bu ruha uygun şekilde retro olan bir başka unsur da tek katlı bir yolcu vagonu filosu olan ve Karlsruher Kopf kabin vagonu ile tamamlanan n-Wagen. Bu pakette yer alan BR 111 ve n-Wagen, Kinzigtalbahn üzerinde itme ve çekme hizmetlerini kullanma şansı sunuyor.
Hizmetleri kabinden yürüt veya kondüktörlük görevlerini üstlen! Ayrıca Frankfurt çevresinde ilave mücadeleler sunan 3 yeni ve sürükleyici senaryo.