Kultowa lokomotywa, pieszczotliwie zwana przez miłośników kolei „elektrycznym pudłem” (Electric Container), zdecydowanie przetrwała próbę czasu. Wybierz się w sentymentalną podróż kolejową, podczas której przewozić będziesz ciężkie ładunki.