Diesel Legends of the Great Western pozwoli ci oglądać świat z całkiem nowej perspektywy – zza szyb kabin dawnych pociągów. To były czasy, gdy nikt nie słyszał jeszcze o pociągach dużej prędkości albo Turbo, a na szynach królowały „Westerny” i wysłużone pociągi bez automatycznych drzwi. Teraz możesz przejąć kontrolę nad tymi historycznymi połączeniami w Train Sim World 2.