Diesel Legends of the Great Western, geçmiş yıllara ait tren kabinleri üzerinden tamamen yeni bir bakış açısı sunuyor. HST ve Turbo modellerden önceki bir dönemde Western'ler ve eski çarpan kapılılar (slammers) hüküm sürüyordu. Şimdi sen de Train Sim World 2 ile artık tarih olmuş bu hizmetlerin kontrolünü ele alabilirsin.