Climb aboard the state-of-the-art BR Class 801 and work at speed along the racetrack-like East Coast Main Line. Enjoy a flavour of freight with the staple BR Class 66 and haul the produce of modern industry with container flats in-tow. Keeping up with timings, an essential effort, to prevent holding up Azuma adventurers or Midlander commuters.