Wejdź na pokład najnowocześniejszego BR Class 801 i pracuj, mknąc po przypominającej tor wyścigowy trasie East Coast Main Line. Ciesz się przewozem towarów w popularnym BR Class 66 i holuj produkty nowoczesnego przemysłu na kontenerach platformowych. Trzymanie się rozkładów jest konieczne, by zapobiec opóźnieniom podróżujących w pociągach Azuma i pasażerów z regionu Midlands.