Son teknoloji treni BR Class 801 ile yarış pistlerini andıran East Coast Main Line'da harikalar yarat. Klasikleşen BR Class 66 yük treninin çektiği konteynır vagonları ile modern endüstri ürünlerini taşımanın tadını çıkar. Azuma hız trenlerini, Midlander banliyö trenlerini bekletmemek için zamanlamalarına gerekli özeni göster.