Train Sim World 2: East Coastway to gra dla graczy na wszystkich poziomach, ponieważ zawiera przystępne szkolenia dla początkujących oraz zaawansowane procedury dla ekspertów. Niezależnie od tego, czy chcesz zacząć kierować pociągami, czy przypomnieć sobie, co już o nich wiesz, Train Sim World 2 jest właśnie dla ciebie. Wsiądź do wagonu sterowniczego, zobacz odwzorowane detale, przejmij stery i spełnij marzenie o eksplorowaniu niezwykle wiernie oddanego, wciągającego świata East Coastway.