Train Sim World 2: East Coastway'de şahane bir tabloya benzeyen Güney İngiltere kırsalı boyunca modern banliyö demir yolunu deneyimle. Trenlerini banliyö ve deniz kenarı demir yolu operasyonlarını tanımlayan bir güzergâh üzerinde modern sinyalizasyon dâhil olacak şekilde bugünkü halini yansıtan bir demir yolu ağında işlet. Muhteşem detaylar ile oluşturulan her istasyon, sinyal ve mil işareti o kadar gerçek hissettiriyor ki, uzanıp dokunabileceğini düşüneceksin.