Class 385'e eşlik edecek olan, yepyeni kaplamalara sahip Class 66 lokomotifi ile ScotRail Express rotasında yeni oynanış mekaniklerini keşfet. Çeşitli mühendislik işleri ve zorlu seferler ile Train Sim World 4 Edinburgh - Glasgow deneyimin zenginleşecek.