İskoçya'nın başkentinden Firth of Forth ovalarına uzanan bir güzergâhta, ikonik köprüleri aşan ve muhteşem manzaralar boyunca devam eden önemli yolcu seferlerine çık. Rivet Games'in şimdi yepyeni Levenmouth Rail Link'ini içeren Train Sim World 5 eklentisi Fife Circle Line'ın yıldızı, ring hatta boy gösteren modern dizel efsane ScotRail Turbo!
Train Sim World 5'te, Birleşik Krallık'ta popüler bir DMU olan ScotRail BR Class 170'in başına geç ve İskoçya'nın son dizel banliyö hatlarından birinde, Lothian ve Fife bölgelerine hizmet ver. Serbest dolaşımın gücüyle güzergâhı istediğin gibi keşfet; Flying Scotsman ile dünyaca ünlü Forth Köprüsü'nden geçerken kendini evinde hisset!
2024 yılında ScotRail, British Rail'in Beeching öncesi günlerinden bu yana var olmayan 2 istasyonu Fife Circle ağına bağlayan yepyeni Levenmouth demiryolu bağlantısını açtı. Bu yeni eklenen hattı keşfet ve bu bonus bağlantı hattı uzantısı ile İskoçya'nın en yeni istasyonlarına hizmet ver!