Bugüne kadar sayısı 50'yi geçen birbirinden farklı Avrupa şirketi, toplamda 2.000'den fazla sayıda Vectron sipariş etti. Bu siparişler ile Vectron lokomotifleri, tüm demiryolu hayranlarının aşina olduğu popüler bir lokomotif haline geldi. Tasarım özellikleri değişiklik gösterse de Vectron'u bilmeyen yoktur!
Almanya merkezli açık erişimli bir yolcu operatörü olan FlixTrain, karayolu tabanlı muadili FlixBus'ın yanı sıra ilave şehirlerarası hizmetlerle mevcut demiryolu seyahat hizmetini destekliyor. Vectron gibi ekipmanları diğer şirketlerden kiralıyor ve bu ekipmanlar üzerine FlixTrain'in canlı yeşil rengini uyguluyorlar. Vectron, FlixTrain faaliyetleri için çok uygun bir lokomotif ve Kinzigtalbahn da dahil olmak üzere tüm ağlarında modernize edilmiş Talbot otobüsleriyle birlikte kullanılıyor.