Witamy we Frankfurcie! Przejmij kontrolę nad pociągami regionalnymi, podmiejskimi i międzymiastowymi ekspresami w Train Sim World 5.
Potężna stacja Frankfurt (Main) Hbf jest uważana za jedną z najważniejszych w Niemczech. Ruch zmierza we wszystkich kierunkach – przejmij kontrolę nad pociągami ICE i regionalnymi i mknij po ostrym łuku z miasta na wschód i przez kręte tory doliny Kinzig do węzła szybkiej kolei w Fuldzie.
Lokomotywie DB ICE-T z wychylnym nadwoziem towarzyszy gama najlepszych wagonów z taboru Deutsche Bahn. Od klasycznej kabiny DB BR 114 po nowoczesne ekrany DB BR 193 Vectron – wyrusz na regionalne przewozy pasażerskie i towarowe, robiąc sobie chwilową przerwę od ICE.
W Train Sim World 5 zostań maszynistą lub konduktorem na pokładzie DB, pędząc po różnych torach między Frankfurtem a Fuldą. Ciesz się emocjonująco zmienną mocą napędową na trasie o zróżnicowanym profilu, który obejmuje zarówno odcinki wysokich prędkości, jak i zakręty powodujące wychylanie.