Rozbudowana sieć torów, dziesiątki stacji i połączenia we wszystkich kierunkach – poznaj Frankfurt S-Bahn: S1, S8 i S9 w Train Sim World 5!
System S-Bahn Rhein-Main powstał pod koniec lat 70. XX wieku, gdy połączono kilka tras wychodzących z Frankfurtu w jedną wspólną sieć. Rozszerzono ją o ważne połączenie z lotniskiem we Frankfurcie – najpierw dla S-Bahn w 1980 roku, a później, w 1999, dla pociągów dalekobieżnych.
Z biegiem lat wprowadzono liczne rozbudowy i modyfikacje sieci, by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu. W 2018 roku wiele linii zaczęło kursować także nocą, zapewniając całodobowe połączenia z tętniącym życiem Frankfurtem.
W Train Sim World 5 rozpocznij podróż na zachód ze stacji Frankfurt Hbf – również z jego podziemnych peronów – i odkrywaj liczne trasy. Bez względu na porę dnia prowadź pociągi S1 wzdłuż północnego brzegu rzeki Men lub wybierz S8 i S9, które przejeżdżają przez lotnisko i przecinają Ren, kończąc podróż pod historycznym dachem Wiesbaden Hbf. Za sterami nowoczesnej lokomotywy DB BR 430 pokonaj setki kursów, dzięki którym mieszkańcy Hesji mogą dotrzeć do pracy.
Wybierz tryb swobodnej jazdy (Free Roam), aby odkrywać różnorodne trasy każdej linii, prowadząc swój ulubiony pojazd. A dzięki funkcji przeskakiwania tras (ROUTE HOPPING), możesz pokonać imponującą podróż o długości 320 km z Koblencji do Kassel przez 4 różne linie!