Uzun demiryolu ağları, bolca istasyon ve her yöne seferleriyle Train Sim World 5'te S-Bahn Rhein-Main'e hoş geldin! Karmaşık yapısıyla Frankfurt Hbf'den batıya doğru Wiesbaden'e 3 farklı hat boyunca ilerle ve DB BR 430 ile şehri sürekli hareket halinde tut.
Uzun demiryolu ağları, bolca istasyon ve her yöne seferleriyle Train Sim World 5'te Frankfurt S-Bahn: S1, S8 & S9'a hoş geldin!
S-Bahn Rhein-Main, 1970'lerin sonunda Frankfurt'tan çıkan çeşitli hatların tek bir ağ çatısı altında birleştirilmesiyle ortaya çıktı. Ayrıca bu ağa 1980'de S-Bahn'ın kendisi ve 1999'da uzun mesafe trenleri olmak üzere Frankfurt Havalimanı bağlantısı da inşa edilerek eklendi.
Zamanla, artan talebi karşılamak için ağa pek çok ekleme ve değişiklik yapıldı. 2018'de birden fazla hat gece seferlerine başlayarak hareketli Frankfurt'ta 7/24 hizmet sunmaya başladı.
Train Sim World 5'te, yeraltı platformları da dahil olmak üzere Frankfurt Hbf'den batıya doğru hareket et ve sayısız yolculuğa çık. İster gündüz ister gece olsun, S1 seferleriyle Main Nehri'nin kuzey kıyısı boyunca ilerle ya da S8 ve S9 ile Ren Nehri üzerinde kesişen yolları takip ederek havalimanı üzerinden Wiesbaden Hbf'nin tarihi çatısı altında buluş. Hessen'in banliyö sakinlerini hareket halinde tutan yüzlerce seferde modern DB BR 430'u kullan.
Serbest Dolaşım (Free Roam) ile her hattın çeşitli güzergâhlarını favori treninle keşfet ve Güzergâh Atlama (Route Hopping) ile mesafeleri aş; Koblenz ile Kassel arasında 4 hat üzerinde devasa 320 km'lik bir yolculuk seni bekliyor!