Podejmij się jeszcze więcej wyzwań we Frankfurcie, Londynie i Los Angeles dzięki pakietowi dodatków do rozgrywki Gameplay Add-On Bundle! Od klasycznych składów elektrycznych aż po świąteczne ekspresy – dzięki tym trzem pakietom do Train Sim World 5 przewozić możesz różnych pasażerów i liczne ładunki.
Aby w pełni korzystać z możliwości gry, może być wymagane posiadanie standardowych tras do gry Train Sim World 5, które są sprzedawane osobno.