Gameplay Add-On Bundle ile Frankfurt, Londra ve Los Angeles şehirlerinde mücadelelere katıl! Train Sim World 5 için gelen üç oynanış paketi ile klasik elektriklilerden yılbaşı ekspreslerine ilave yolcu ve yük taşı.
En iyi oyun deneyimi için, ayrıca satılan Train Sim World 5'in standart güzergâhlarına sahip olmanız gerekebilir.