Charakterystyczny urok BR Class 323 doskonale wpasowuje się w linię pasażerską Glossop w Manchesterze. Ciesz się życiem na pokładzie pociągu Northern Trans Class 323 na krótkiej trasie pasażerskiej, zmieniaj nieustannie lokomotywy, wykonując wyjątkowe manewry zawracania między Dinting, Hadfield i Glossop.