Uzupełnij zestawienia pociągów towarowych na brytyjskich trasach, stawiając na wózkowy wagon samowyładowczy HKA – a to wszystko w Train Sim World 5. Te wykorzystywane do transportu kruszywa wagony wzbogacają przygodę na linii West Coast Main Line o dodatkowe kursy towarowe i trzy scenariusze.
Z chwilą ich debiutu w 1995 roku wagony te określano jako JMA, lecz kiedy przewożony przez nie węgiel zastąpiło kruszywo, w 2009 roku przeklasyfikowano je na HKA.
Wszystkie wagony HKA wykorzystywane są do przewozu kruszywa pod sztandarem przewoźnika DB Cargo UK. Choć wiele z nich zdobią czerwone barwy DB, aż jedna trzecia wagonów wciąż ma na sobie wysłużone malowanie National Power, ich początkowego i dawno już nieistniejącego właściciela.
Tryb swobodnej jazdy (Free Roam) i projektant formacji (Formation Designer) pozwalają zestawiać te wagony z lokomotywą Class 66 z linii WCML oraz każdą inną posiadaną maszyną tego typu.