Train Sim World 5'te HKA Bogie Hopper Vagonu ile Birleşik Krallık rotalarında yük taşıma dizilimlerini güçlendir. Agrega taşıması için kullanılan bu vagonlar, West Coast Main Line'a ilave yük taşıma hizmetleri ve 3 Senaryo getiriyor.
1995'te JMA vagonları olarak üretilen bu vagonların sınıflandırılması, kömür vagonlarından agrega vagonlarına dönüşümlerini simgelemek için 2009'da HKA olarak değiştirildi.
HKA vagon filosunun tamamı DB Cargo UK'in agrega taşımacılığında kullanılıyor ve pek çoğu şirkete uygun kırmızı DB renklerini taşıyor. Ancak vagonların üçte biri hâlâ vagonların ilk üreticisi olan ve uzun süredir faaliyet göstermeyen National Power'ın eskitme tipi tonlarını koruyor.
Bu vagonlar WCML'den Class 66 ile veya Serbest Dolaşım (Free Roam) ve Dizilim Tasarımcısı (Formation Designer) kullanılarak sahip olduğun herhangi bir Class 66 ile birlikte kullanılabilir.