Horseshoe Curve! Amerikan demir yolu sisteminde tarih ve dram hissini Horseshoe Curve'den daha fazla veren çok az yer var. Horseshoe Curve, J. Edgar Thompson'ın mühendislik harikası ve büyük Pensilvanya Demir Yolu'nun Allegheny Dağları'nı 1850'lerde geçişinin imza değerini taşıyan başarısıydı. Günümüzde demir yolu devi Norfolk Southern tarafından yönetilen bu konum şimdi Train Sim World 2'ye geliyor!
Bu harika Amerikan demir yolunun tüm efsanevi özellikleri; Kittanning Point'teki muhteşem, yüzde 1,8'lik 724 m uzunluğundaki kurp, Altoona'daki devasa Juniata Mağazaları, Gallitzin Tünelleri, zirveden doğuya doğru sarp ve tehlikeli "Yokuş", Cresson'daki yardımcı istasyon ve daha fazlası, bu rotada hayat buluyor!