Experience America’s busiest commuter railroad and all the bustle and challenges of railroading in New York City in Train Sim World 2: Long Island Rail Road. The famed “LIRR” operates 24/7 and carries more than 350,000 commuters each weekday, and you’ll take the controls of the railroad’s modern LIRR M7 EMUs to keep the trains moving in and out of New York City and through America’s busiest rail junction at Jamaica, New York.