Doświadcz najbardziej ruchliwej trasy kolejowej Ameryki i całego zgiełku oraz wyzwań związanych z trasami w Nowym Yorku w Train Sim World 2: Long Island Rail Road. Słynna „LIRR” działa całodobowo i przewozi ponad 350 000 osób dojeżdżających do pracy każdego dnia tygodnia. Zasiądziesz za sterami nowoczesnych LIRR M7 EMU, aby utrzymać pociągi w ruchu w Nowym Jorku i wokół, w tym na najbardziej ruchliwym węźle kolejowym Ameryki w dzielnicy Jamaica w Nowym Jorku.