Trzymaj się rozkładu jazdy i zapewnij sprawne działanie jednotorowej linii, podejmij się zadania tankowania lokalnych diesli i pracuj wydajnie, by nie zabrakło ci paliwa! Poznawaj tory starych i nowych trakcji z Maintalbahn dla Train Sim World 4.