Zaman çizelgesine bağlı kal ve tek hatlı demiryolunun sorunsuz işlemesini sağla, dizel yakıtla çalışan trenlere yakıt ikmali yapma görevini üstlen ve bu sırada yolda kalmamak için yakıtını idareli kullan! Train Sim World 4 için Maintalbahn ile hem eski hem de yeni trenlere hizmet eden rayları keşfet.