Od rozbudowanej stacji Piccadilly do nowoczesnego terminalu lotniska biegnie wiele linii, które obsługują pasażerów pociągów Northern Trains na terenie Wielkiego Manchesteru. Skorzystaj z różnorodnych usług i odkryj niuanse stacji na pierwszej trasie przygotowanej przez Alan Thomson Simulation w Train Sim World 5.
To sieć kolejowa bogata w historię – jej najstarsze, sięgające serca Manchesteru linie działają od lat 40. XIX wieku. Biegnąca przez Stockport linia główna stała się ważną trasą transportową, przez co szybko pojawiła się potrzeba zbudowania kolejnych linii. Na początku XX wieku została ona odciążona przez linię Styal, stanowiącą alternatywną trasę pomiędzy Wilmslow i Manchesterem. W 1993 r. położono odnogę nowej linii, przeznaczoną do obsługi lotniska w Manchesterze – pociągi przejeżdżały bezpośrednio pod linią lądowania i zatrzymywały się przy drugim terminalu EGCC.
W Train Sim World 5: Manchester Airport Commuter zajmiesz się obsługą często kursujących pociągów Northern Trains. Wciel się w rolę maszynisty lub konduktora i wsiądź do pociągu BR Class 323 z Alderley Edge do Manchesteru przez Stockport lub przez skrzyżowanie trójkątne na lotnisko. Odkryj niesamowicie szczegółową trasę w ramach 2 rozkładów jazdy i poznaj codzienne funkcjonowanie pociągu od poniedziałku do soboty, a także przewozy towarowe i alternatywne kursy w niedziele.
Z pomocą nakładek rozkładu jazdy pokonaj trasę z niesamowitą prędkością pociągu Avanti West Coast Pendolino, a następnie przesiądź się, aby kontynuować zmianę na malowniczej linii Glossop (pozostałe treści są dostępne oddzielnie).