Przejmij kontrolę nad ruchem pasażerskim w oszałamiającej purpurze MBTA i przemierzaj przedmieścia środkowego Massachusetts. Zasiądź za sterami eleganckiej lokomotywy HSP46 sparowanej z nowoczesnymi dwupoziomowymi wagonami i ruszaj ku tętniącym życiem dworcom Boston South i Back Bay, a potem na ruchliwą linię Framingham/Worcester w Train Sim World 5!
Zrób, co możesz, aby wspomóc transport tysięcy pasażerów, podróżujących każdego dnia na sieci MBTA. Akcja rozgrywa się w 2019 roku – wyjedź ze stacji Boston South, dzieląc tory przez niespełna dwa kilometry z północną częścią Northeast Corridor, po czym zostaw za sobą przewody i wyrusz w zupełnie nową podróż do Worcester, obsługując na trasie kilkanaście miast i społeczności z różnymi schematami połączeń.
Poznaj specyfikę pracy na linii regionalnej, na której obowiązuje złożona sygnalizacja kabinowa i którą obsługują składy o różnych konfiguracjach, z 4 różnymi lokomotywami na czele! Wciel się na nowe sposoby w różne role w strukturze MBTA – graj jako konduktor, aby sprawdzać bilety i bezpiecznie odprawiać swój pociąg. Dzięki trybowi swobodnej jazdy (Free Roam) możesz odkrywać trasy tak, jak tobie najwygodniej, a jeśli posiadasz szybki Northeast Corridor, możesz przeskakiwać między trasami, aby wymieniać się zmianami i dotrzeć aż do Providence!
Od lokalnych połączeń Framingham po kursy po całej linii, pędź w ciemnopurpurowych dieslach i piętrowych wagonach w Train Sim World 5: MBTA Commuter!