Gözalıcı mor MBTA ile yolcu trafiğini yönet ve Central Massachusetts'in banliyölerinde mekik doku. Train Sim World 5'te modern çift katlı ekipmanlarla donatılmış çarpıcı HSP46'yı kullan ve Boston South ile Back Bay'den işlek Framingham/Worcester Hattı'na uzanıp vızır vızır işleyen raylarda seferler düzenle!
MBTA ağı boyunca her gün binlerce yolcunun taşınmasında rol oyna. Hattın 2019 yılındaki halini deneyimleyeceğin bu modda, Boston'ın South (Güney) istasyonundan kalkış yapacak ve Northeast Corridor'un kuzeye bakan kısmıyla sadece birkaç km boyunca rayları paylaştıktan sonra katenerleri geride bırakarak Worcester'a doğru yepyeni bir yolculuğa çıkacaksın. Ek olarak yol boyunca çeşitli hizmet modelleriyle bir düzineden fazla kasaba ve topluluğa hizmet vereceksin.
Kompleks kabin içi sinyalizasyon ve farklı tren dizilimlerine sahip bölgesel bir hatta 4 farklı sürücü kabininin sürüş deneyimi seni bekliyor! MBTA'daki rolleri yeni şekillerde üstlen; biletleri kontrol etmek ve treninin kalkışını güvenli bir şekilde sağlamak için kondüktör olarak oyna. Serbest Dolaşım (Free Roam) ile rotayı dilediğin gibi keşfet; eğer Northeast Corridor'a da sahipsen vardiya değiştirmek ve Providence'a ulaşmak için rotalar arasında mekik doku.
Train Sim World 5: MBTA Commuter ile Framingham'ın yerel hatlarından tam hat bağlantılarına kadar, koyu mor renkli dizel ve çift katlı vagonlarda seyre çık!