Train Sim World 5'te filona HSP46'yı ekleyerek Northeast Corridor boyunca dizel filonun çeşitliliğini artır! MBTA'nın yoğun Providence/Stoughton Line'ını modern lokomotif gücüyle işlet ve Massachusetts'teki yolculara çift katlı vagonlarla hizmet ver.
2013-2014 yılları arasında üretilen HSP46, Boston şehrindeki önemli yolcu taşımacılığı hizmetlerinin eskiyen ekipmanlarının yerine geçmesiyle MBTA için yeni bir dönemi başlattı. Baştan itibaren yolcuları ön plana koyan MBTA, bu yeni lokomotif filosunun dış görünümünün seçimini kamuoyuna bıraktı ve böylece sarı, gri ve siyah detaylarla vurgulanan çarpıcı bir eflatun tasarım ortaya çıktı.
İlk olarak MBTA Commuter: Framingham/Worcester Line'ın bir parçası olarak ortaya çıkan HSP46, şimdi Train Sim World'de yüksek hızlı Northeast Corridor boyunca hizmet vermek için sabırsızlanıyor. MBTA'nın Providence güzergâhı boyunca rayları ekspres Amtrak hizmetleriyle paylaş veya kabloları geride bırakıp tek raylı Stoughton hattına uğra. 3 yeni senaryoda dizilim oluşturma ve tren kurtarma gibi ilave mücadelelerle başa çık. Kondüktör Modu'nda (Conductor Mode) biletleri kontrol et ve kapıları açıp kapat.
MBTA F40 ile tek katlı vagonların yanı sıra kapasite artıran iki katlı vagonlar ve kabin vagonuyla birlikte çalış. İtme/çekme operasyonlarında seçebileceğin 4 vagonla birlikte MBTA Providence/Stoughton Line HSP46 ile Boston'a doğru yolculuğa çık!